DETALJI NOVOSTI

22.08.2015.

Konferencija “Svjetiljke koje gore i svjetle” – Izvještaj

Kada se Nebo otvori teško je pronaći riječi kojima bi se izrazio potpuni doživljaj. Treća godina za redom, na području bivšeg vojnog objekta “Svetica” u Šišanu kraj Pule, Bog je zapalio srca ljudi za širenje Njegovog Kraljevstva, za novom razinom zajedništva, služenja, zapalio je srca svojom ljubavi. Služili su  pastori Benjamin Deitrick, Sean Holland, te Petar i Kristina Fabijanić. Slavljenje su vodili tim za slavljenje „Riječ Života“ (Pula, Varaždin, Bjelovar), te grupa Emet Flare.

Mnogi su posvjedočili da su na ovome kampu stvarno doživjeli Boga te otkrili snagu i silu Očeve ljubavi, da je On iscjeljivao i doticao. Radio je individualno na svakome.

Ove godine veliki naglasak je bio na otkrivenju i potpunoj spoznaji Božje ljubavi, te na evangelizaciji. Potaknuti svjedočanstvima pastora koji su nam služili na konferenciji, otišli smo na uličnu evangelizaciju kako bi ono što smo primili primijenili u praksi. Podijeljeni u nekoliko „timova“ raširili smo se po Puli, Šišanu, Medulinu i Ližnjanu. Vratili smo se ohrabreni i radosni. Za neke smo molili, neki su bili otvoreni za razgovor, nekima smo jednostavno rekli kako ih Bog voli, najvažnije od svega; želimo da ljubav postane naš životni stil. Da na evangelizaciju ne idemo samo kada se dogovorimo to činiti,  već da ju živimo i evangeliziramo ljude oko sebe svakodnevno.

Neki od nas su prvi put imali priliku vidjeti vjenčanje na morskim stijenama. Filmski i romantično, pred Bogom i svjedocima, naš brat i sestra iz Nizozemske svoje zavjete su izrekli dok se pjenilo more pod njihovim nogama.

Odmah nakon toga uslijedilo je, već tradicionalno na ovom kampu, vodeno krštenje. Krstilo se devetoro ljudi.

Svi koji su bili, sa sigurnošću će reći da je kamp nešto posebno. Ovo je probuđenje!!!

Slijedi nekoliko komentara od sudionika konferencije:

Pastor Pero

Služim u slavljenju gotovo od početka svog hoda s Bogom. Doživio sam mnoge susrete s Njime upravo u slavljenju. Iscjeljenja i oslobođenja su se događala tijekom slavljenja. No, u zadnje vrijeme čini mi se da sam počeo odrađivati slavljenje više nego sudjelovati svim srcem. Stvari u slavljenju su mi postale gotovo automatske. No, kako je krenula prva služba slavljenja u ponedjeljak navečer na mene se izlila sviježa vatra i žar koji se svakim danom povećao. Vjerujem da je ovo vrijeme kada Bog budi svoju djecu da se ispruže prema Njemu u slavljenju i da se “natankaju” Njegove prisutnosti i slave. Postoje nove pjesme u našim srcima kroz koje Bog želi dotaknuti i spasiti mnoge.

Roberta

Bog je potvrdio ono što je govorio prije i osvježio nas na jedan novi način. Mi jesmo generacija probuđenja koja širi vatru i Božju prisutnost gdje god ide. 🙂

Gospodin mi je pokazao otvoreno nebo nad nama i mnoštvo anđela poredanih u krug koji zajedno slave s nama Gospodina i čekaju na Njega. Zatim , kada smo još snažnije slavili, vidjela sam nešto poput zrake svjetla ili stupa kako se spušta. (Božja slava) – netko je prije vidio zraku slave i anđele kako silaze i uzlaze na tom mjestu

2. vizija: Vidjela sam vlak koji juri velikom brzinom u mračan tunel. Bio je pun ljudi . Gospodin mi je pokazao da su ti ljudi na putu u pakao. Zatim mi je pokazao sat kojemu su kazaljke išle brzo i rekao mi je da vrijeme brzo ide , a mnoštvo njih propada. Zatim mi je rekao da nam je dao autoritet i vlast, te da nas je poslao da svjedočimo tim ljudima. (sjetila sam se Mat 28 tada, zadnji stih )

Anonimno

U četvrtak dok sam ležao na podu pastor Sean je rekao da molimo za naše prijatelje. U tom trenutku Duh Sveti me je podsjetio na mog prijatelja Darija. Osjetio sam tugu i počeo sam žestoko plakati, Bog me je također podsjetio na viziju jedne sestre koja je vidjela jureći vlak. Vidio sam da je taj vlak stao i Dario je izašao iz njega. Bog mi je stavio ovo u misli: “Ovako Ja plačem i čeznem za svakom dušom koja ide u pakao”.

Sanja

Bog mi je rekao da me voli, voli, voli, voli, voli, voli, voli, i da sam u Njegovim očima dragocjena i prekrasna, i da to nije samo fraza, nego je to zaista kako me On vidi. 🙂

Ivan

Doživio sam snažan susret s Ocem, učinio je neke konkretne stvari u meni, razjasnio mi je svoju volju za mene. Bog mi je postao još veći i stvarniji nego prije.

Valentino

Ono što se dogođalo u Puli nisam nikada prije doživio ili negdje vidio. Vjerujem da me je Bog pripremao za vrijeme koje dolazi. Bog je ojačao moja “klecava koljena” koja bi se pod pritiskom situacija “slomila”.

U srijedu na jutarnjoj molitvi došla mi je slika – u šatoru u kojem sam prebivao je bila jaka svjetlost koja me je ispunjavala, kad sam izašao van ja sam osvjetlio svaku osobu koju sam dotaknuo, ona bi zasvjetlila, a ja bih prestao svjetliti. Bog mi je rekao da se vratim u šator da se napunim.

Dorotea

Vidjela sam uzburkano more i velike valove, oluju i blizu obale je stajao svjetionik koji je svjetlio i dovodio brodove do sigurne obale. Došla mi je riječ da smo mi ti svjetionici, to svjetlo što će ljude dovesti do sigurne obale – Krista.

Petra

U ovom kampu Bog je osvježio svoju ljubav prema meni…totalno mi se promijenio život; okrenuo se naopačke. Sada vidim neke stvari koje prije nisam. Počela sam čitati knjige o Njemu i to je čudo jer ja nikada ne čitam zato što ne volim. Bog je velik! <3

Rebeka

Kako god se mi osjećali Bog je uvijek vjeran! On nas uvijek privlači k sebi, čisti, dotiče i ljubi.

Ivana

Bog mi je pokazao da Njegova ljubav nema granice. 🙂

Matija

Buđenje nove ljubavi prema Gospodinu i potpuno nova razina zajedništva. 🙂 SLAVA ISUSU 🙂

Nataša

Bog je tako dobar. Ja sam u srijedu bila iznimno umorna i prije službe me Roberta pogledala, došla do mene i pitala jer se može pomoliti za mene? I kad je počela moliti, dala mi je riječ koju sam trebala. Bog mi je u momentu dao mir u srcu. Nakon toga Pastor Sean mi je dao riječ koja me iznenadila, ali sam znala da je Božja riječ za mene. Htjela sam vrištati kako je Bog dobar (nitko me nebi čuo haha). U četvrtak, Pastori Sean i Darko su se molili za mene za istu stvar u razmaku od nekoliko minuta, a niti jedan od njih nije znao za to dok im nisam rekla. Bog je stvarno velik. I na kraju u petak, kako se Božja prisutnost spustila, ja sam sjedila i htjela slaviti Boga, ali usta nisam mogla otvoriti. Prepustila sam se Njegovoj prisutnosti i to mi je dalo mir i odmor.