We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.
The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ...
Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.
Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.
“Ne budite u istom jarmu s nevjernicima. Što ima pravednost s bezakonjem? Ili kakvo zajedništvo ima svjetlo s tamom? Kakvo suglasje ima Krist s Belijarom? Ili kakav udio ima vjernik s nevjernikom?” (Druga poslanica Korinćanima 6:14,15)
U prošlom dijelu smo počeli govoriti o politički korektnom jedinstvu, pod čijom se krinkom skriva kompromis s Evanđeljem, i o ljudima koji krivo tumače Isusov poziv na jedinstvo. O tome treba govoriti zato što pojedini novorođeni vjernici i njihove crkve ulaze u zajedništvo s novorođenim kršćanima ili pripadnicima drugih religija (muslimanima i drugima) s kojima se međusobno nazivaju braćom. Nažalost, neki pastori ili voditelji u nekim denominacijama svojom braćom nazivaju ljude koji nisu novorođeni. Tako zavode mnoge vjernike iz svojih crkvi u lažno jedinstvo.
To je posebno loše zbog toga što, u isto vrijeme, ti isti ljudi i njihove crkve izbjegavaju zajedništvo s novorođenom braćom iz drugih crkvi. U Zagrebu, primjerice, postoji zajedništvo i sastanci pastora različitih crkvi već više od dvadeset godina. Pastori i voditelji se nalaze jednom mjesečno na druženju i kratkoj molitvi. U posljednjih godinu dana (ili nešto malo manje) predstavnici jedne crkve – koja je ekumenski jako povezana s rimokatolicima i muslimanima – uopće ne dolaze na sastanke pastora grada Zagreba. Predstavnici te crkve nazivaju muslimane svojom braćom. Moje je pitanje: Zašto su im rimokatolici ili muslimani draži od predstavnika crkvi u kojima su novorođeni ljudi koji vjeruju u Isusa? Nažalost, ista denominacija vodi svoje mlade na sastanke s pripadnicima ne-novorođenih ”kršćana”, dok istovremeno predstavnici tih crkvi, pod izlikom pravovjernosti, govore i pišu protiv novorođenih vjernika.
Zašto govorim o tome? Zato što želim ilustrirati u kojem nas smjeru vodi ”duh ekumenizma”. Taj duh djeluje na našim prostorima i potiče zajedništvo s ne-novorođenim vjernicima, dok istovremeno razdvaja i govori protiv novorođenih vjernika i crkvi. Isusov Duh to ne bi činio. Isusov Duh vodi u jedinstvo koje je u Njemu, jedinstvo s onima koji istinski vjeruju u njega.
Osobno vjerujem da duh ekumenizma pripravlja put duhu antikrista, otupljuje vjernike u odnosu na Isusov nauk, te ih vodi prema svjetovnosti i “političkoj korektnosti” u negativnom smislu te riječi.
Ljubljeni, ne dopustite da vas neprijatelj prevari i uvede u zajedništvo izvan Isusa. Što ima vjernik s nevjernikom, što ima svjetlo s tamom?
Autor: Damir Šićko Alić